Vampire Diaries
HOME ABOUT ME MY LOVE

♛welcome to my blog,visit again.♛
♛ thank you . do not copycat here okay. ♛

❤ tagboard ❤

♛ tekan GO 1 kali sahaja okay, THANK YOU ♛
♛ Just leave ur foot step here ♛

❤ so far away ❤

hug my zacky
kiss my joey
married my frankie
my sweet bf

So epic ..
Ahad, 8 Disember 2013

Helloooooo semua :). . Selamat pagi .. hari ini hari ahad pertama bulan december 2013. Bulan december tahun ini paling epic di antara banyak2 bulan terdahulu.
   Kenapa epic? Huh! Awal bulan dah kena banjir. X sempat nak bersuka ria dulu air dah penuh depan rumah. Mulot x henti2 sebut ya Allah , Ya Allah .suruh Allah berhenti kan sikit hujan lebat tu. Alhamdulillah hujan beransur kurang. .
   Lega rasa hati bila rumah Selamat dari banjir ;) tapi badan sakit2 jugk la sebab angkat barang dalam rumah. Tu semua x pe asal kan xda nyawa yang hilang :)
    Kepada  z** saya tetap sayang awak. Allah hadir kn awak dalam hidup saya memang ada sebab nye. Saya tau tu semua dugaan untuk saya. Saya kena terima hakikat yang kita memang di takdir kan hanya untuk menjadi teman. .
    Saya akan terus berdoa pada Allah sekiranya awak jodoh untuk saya,  saya akan terima dengan hati yang terbuka dan ikhlas. Amiiin.
   Okay semua time untuk subuh plak . Take care xoxo

Label: