Vampire Diaries
HOME ABOUT ME MY LOVE

♛welcome to my blog,visit again.♛
♛ thank you . do not copycat here okay. ♛

❤ tagboard ❤

♛ tekan GO 1 kali sahaja okay, THANK YOU ♛
♛ Just leave ur foot step here ♛

❤ so far away ❤

hug my zacky
kiss my joey
married my frankie
my sweet bf

Hancur berkecai ..
Isnin, 16 Disember 2013

Helloooooo semua :) apa khabar ;) di harap semua sehat sejahtera .. pagi ni rasa sangat sedih sebab baru lepas bergaduh dengan seseorang. . Hal kecil je tp dia x boleh sabar dan bergaduh. Saya sedar perhubungan macam tu xkn berjaya. Akhirnya saya yang sakit.
   Saya tahu Allah sedang menguji saya. Saya bersyukur sangat2 . Saya tahu saya xkn dapat bahagia dengan dia. Saya kena terima hakikat tu. Serius saya betul2 sayang kat dia. Tapi Allah x Mengizinkan saya dengan dia.
   Saya ada kelemahan.  Dia pun ada kelemahan jugk. Kerana hati dia ego dan keras sebab tu perhubungan ini x kan berjaya. Saya x marah kan dia . Sebab semua tu salah saya. Saya macam terlalu paksa dia untuk sayang saya.
   Bila silap saya,  saya kena tanggung sorang2 la. Dia memang ego xkn mengaku salah.  Apa pun saya kena lupakan dia dan cari seorang yang boleh terima kelemahan saya ni dan dapat terima saya seadanya. .
  Ya  Allah tolong la beri seseorang yang lebih pandai menghargai perempuan dan sayang perempuan tu seadanya. . Amiiin . Okay la semua .take care .xoxo

Label: