Vampire Diaries
HOME ABOUT ME MY LOVE

♛welcome to my blog,visit again.♛
♛ thank you . do not copycat here okay. ♛

❤ tagboard ❤

♛ tekan GO 1 kali sahaja okay, THANK YOU ♛
♛ Just leave ur foot step here ♛

❤ so far away ❤

hug my zacky
kiss my joey
married my frankie
my sweet bf

masih sedih lagi tapi tetap bersyukur :)
Rabu, 3 Oktober 2012

    hello semua..sorry dah lama x update blog ni.bkn ape bz skit la..mmg nk sgt update blog ni tp dah x boleh nk update guna fon.xtau la nape sejak blogger dah tukar lain dashboard tu.serabut dah susah nk login .sekang ni sibuk ngn pages2 kt facebook tu.dah buat so rasa kena update la untuk setiap hari or minggu.sakit yg saya cite hari tu tetap ada sampai skrg.mmg masih rasa sakit bila salah mkn .mmg sakit tapi tahan je .saya berdoa pada ALLAH tlng la sembuh kn pnyakit ni dgn segara sbb sy nk beriman pada nye lagi..
     kat malaysia biasa la kn jika x dpt tido jwpnye tngok tv ke, tngok bola ke kn skrg kn musim bola dah start.saya kurang minat nk tngok sbb kt umah xda geng la nk tngok sama2.jika ada abg sy yg stay kt perak tu maybe saya layan tngok jugk sampai pagi .."aku anak kampung" .sedap plak tngok mv lagu kt tv astro td.lawa sawah pagi tmpt tu.mcm kt kuala selangor je tmpt tu.tp xtau la jika salah teka kn hehe ...sayang sgt2 kt blog ni sbb kt blog je boleh nk tulis ape benda yg kita rasa nk tulis.kadang2 cite kt kwn pun kwn xnk dgr jugk..
      okay ni je la boleh saya kongsi untk hari ni.harap kwn2 blogger boleh doa kn sy cepat sembuh dari pnyakit ni ea.terima kasih semua.love you all.
   xoxo... tata

Label: