Vampire Diaries
HOME ABOUT ME MY LOVE

♛welcome to my blog,visit again.♛
♛ thank you . do not copycat here okay. ♛

❤ tagboard ❤

♛ tekan GO 1 kali sahaja okay, THANK YOU ♛
♛ Just leave ur foot step here ♛

❤ so far away ❤

hug my zacky
kiss my joey
married my frankie
my sweet bf

terima kasih ALLAH ...
Jumaat, 14 September 2012



salam semua,harap semua sehat .entry petang ni saya mahu cerita skit ape yg trjdi kat saya selepas bday saya hari tu.kita sebagai manusia semua akan mati kan tapi sblum mati kita kena siap kan diri untuk mnghadap ALLAH bila di alam kubur nanti.antara ujian yg akan kita hadapi sebelum mati di antara nye ialah sakit .kita x boleh nak sekat bila datang nye sakit bila masa tiba2 yg kita pun x sedar.lepas sahaja k-esokn nye saya bangun tido saya terasa sebelah badan saya lemah dan sakit.saya pun xtau nape.saya bdoa pada ALLAH time tu jika nk mati kn saya biar la lepas saya dah brumah tangga dn byk amalan yg saya buat dulu.amalan yg sy buat di dunia ni trlalu skit,sy nk byk masa lg untuk saya dpt bramal kt dunia ni.saya x nk susahkn family saya jika ada ape2 yg trjdi kt saya,
saya rasa tu la sakit yg paling sakit yg pernh saya terima semasa sy hidup,tu prtama kali saya rasa badan saya kebas dn berat.saya sayang family saya,dorg baik sgt2.saya mmg xkn dpt dah family yg trbaik mcm tu.saya xnk tngok dorg sedih sbb saya,saya brsyukur sgt2 sbb sakit saya ni bransur2 pulih sikit2, terima kasih ALLAH sbb bg saya ujian mcm tu,saya rasa diri saya ni trlalu kerdil dan lemah bila terima ujian mcm tu.bg saya peluang untuk sujud lg kepada-MU ya ALLAH.
i love ALLAH AND MY FAMILY SO MUCH!

Label: