Vampire Diaries
HOME ABOUT ME MY LOVE

♛welcome to my blog,visit again.♛
♛ thank you . do not copycat here okay. ♛

❤ tagboard ❤

♛ tekan GO 1 kali sahaja okay, THANK YOU ♛
♛ Just leave ur foot step here ♛

❤ so far away ❤

hug my zacky
kiss my joey
married my frankie
my sweet bf

Sabtu, 7 Januari 2012


salam semua :) ....selamat tahun baru semua....hari smlm btol2 sedih..awal2 tahun da sedih :(.......
bkn sbb ape pun..simkad celcom ksyangn saya dah mati :( ... sy x sempat nk topup sbb trlalu bz ngn maxis punye num ...

sayang giler num tu, dah lama guna sejak 3 thn lepas xsangka btol la... nanges pun da x guna.. nk hidup kn balik simkad tu pun xda masa lg ... sabar je laa...

love zv, zacky n joey forever


A special world for you and me
A special bond one cannot see
It wraps us up in its cocoon
And holds us fiercely in its womb.

Its fingers spread like fine spun gold
Gently nestling us to the fold
Like silken thread it holds us fast
Bonds like this are meant to last.

And though at times a thread may break
A new one forms in its wake
To bind us closer and keep us strong
In a special world, where we belong.

Label: